Meteo

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Lays correct scores και άλλα..

Καλημέρα .2/2 χθες η κάβα ανέβηκε στα 447,75 ευρώ και τα αυριανά πονταρίσματα (σήμερα δεν υπάρχουν προτεινόμενα παιχνίδια) δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 44,75 ευρώ. Στις 25 Νοεμβρίου κλείνω ένα μήνα από την αρχή του συστήματος και είμαι περίεργος αν θα κλείσω με συν. Αυτή την στιγμή έχω κέρδος 47,75 ευρώ δηλαδή 12% περίπου της κάβας μου και έχω περιθώριο ακόμα και αν χάσω ένα ποντάρισμα να είμαι με κέρδος. Το σημαντικότερο στοιχείο όμως για την ώρα είναι οτι από την μέρα που σταμάτησα τα lays 1-1 (29-10-2009) παίζοντας κυρίως τα 2-1 του σάιτ έχω μία αύξηση της κάβας κατά 119,54 ευρώ ήτοι 30% περίπου της κάβας μου. Σύμπτωση ή όχι θα δείξει....

Επ ευκαιρία του σημερινού ρεπό θα ήθελα να σας προτείνω να επισκεφτείτε ένα σάιτ που γνώρισα μόλις πρόσφατα . Το σάιτ αυτό είναι το http://www.travelstories.gr/ στο οποίο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για ταξίδια στην Ελλάδα καιτο εξωτερικό καθώς και να γραφτείτε στο φόρουμ του και να ανταλλάξετε απόψεις με άλλους χρήστες. Εγώ έχω ήδη γραφτεί μάλιστα με το ιδιο nick.
Επίσης θα ήθελα να σας προτείνω ξανά να επισκεφτείτε τα πολύ καλά blogs των φίλων Ζόριαν και Superduper τα οποία είναι τα beatthebooks.pblogs.gr/ και superduper-tennis.blogspot.com/.
Και οι δύο φίλοι είναι μεγάλοι γνώστες του τέννις με πολύ καλά αποτελέσματα στον στοιχηματικό τομέα και με μεγάλη επισκεψιμότητα για αυτό τον λόγο παγκοσμίως. Αυτό φυσικά έχει προκαλέσει φθόνο από κάποια σάιτ ειδικά για τον Χρήστο (Σμυρνιώτη -Superduper) -έχω αναφερθεί πρόσφατα σε σχετικά συμβάντα- αλλά η σεμνότητα που έχει και η αφοσίωση του στο αντικείμενο με το οποίο ασχολείται , τον έχει βοηθήσει όχι μόνο να μην τον επηρεάσουν στη δουλειά του αλλά και να αφήνει αυτούς που τον φθονούν να εκτίθονται μόνοι τους. Το κυριότερο γνώρισμα και των δύο είναι η αιτιολόγηση των επιλογών τους είτε με αγωνιστικά είτε με στατιστικά κριτήρια και όχι η απλή παράθεση επιλογών -τύπου όποιον πάρει ο χάρος , αποδόσεων 1,10 και κάτω. Επιλογές οι οποίες δεν απευθύνονται σε παίκτες μόνο της Betfair (trading) αλλά όλων των εταιρειών στο internet. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που και τους δύο τους έχουν εμπιστευτεί άλλα sites να δανείζουν συχνά πυκνά τις επιλογές τους . Links για τα μπλογκ τους μπορείτε να βρείτε στα friendly sites.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου