Meteo

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Κόντρα στο ρεύμα


Καλησπέρα. Η χθεσινή ημέρα έληξε με επεισοδιακό τρόπο μετά τα όσα έγιναν στον αγώνα Williams-Clijsters. Σίγουρα η αντίδραση της Αμερικανίδας ήταν απαράδεκτη αν και έχω την εντύπωση οτι δεν έκανε παράβαση. Στον άλλο ημιτελικό η Caroline Wozniacki τελικά έπαιξε όπως έπρεπε για να πάρει το δεύτερο εισιτήριο για τον τελικό. Σήμερα γίνονται οι ημιτελικοί των ανδρών. Στον πρώτο χρονικά κόντρα στο ρεύμα θα ποντάρω υπέρ του Juan Martin Del Potro (photo). Το έχω ξαναπεί οτι πιστεύω οτι ο Rafa δεν θα φτάσει στον τελικό και τώρα ήρθε η ώρα να διαψευστώ ή να επιβεβαιωθώ. Ο Αργεντινός τον έχει κερδίσει στα δύο τελευταία τους παιχνίδια, είναι σε φοβερή κατάσταση και με τον τρόπο παιχνιδιού του δείχνει οτι δεν φοβάται τίποτα και κανένα. Περιμένω μεγάλο , σκληρό και ίσως 5 σετ παιχνίδι αλλά κάτι μου λέει οτι ο -κατά τη γνώμη μου-διάδοχος του Nalbandian θα τα καταφέρει. Και στον δεύτερο ημιτελικό πιστεύω οτι θα γίνει μάχη αλλά θεωρώ οτι ο Ελβετός master θα τα καταφέρει. No bet κατά την άποψη μου ο τελικός των γυναικών . Η Cljsters είναι το λογικό φαβορί αλλά έχω την άποψη οτι η απόδοση είναι πολύ μικρή.

Συμπερασματικά η σημερινή επιλογή -κόντρα στο ρεύμα-είναι
Back Juan Martin Del Potro
Καλή επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου