Meteo

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Tennis 30/10

photo: Jelena Jankovic (Serbia)

Αν και καθυστερημενα θα ρίξουμε μια ματιά στα σημερινά παιχνίδια.

St Petersburg - QFinals

Zeballos-Gulbis 0-0
Istomin- Safin 0-0
Kunitsyn- Hanescu 0-1

Χθες όπως περίμενα έσπασε το μεγάλο φαβορί Youzhny και λογικά ίσως και σήμερα να σπάσει ένα. Ο Safin λογικά θα περάσει, τον Zeballos δεν τον έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση σε αυτήν την επιφάνεια, ο Stakhovsky σε λίγο θα έχει καθαρίσει τον Phau , άρα σοβαρή υποψηφιότητα είναι η νίκη του Kunitsyn αν και ο Ρουμάνος είχε φτάσει στον ημιτελικό πέρυσι. Θα κρατήσω μόνο τη νίκη του Safin για κάποιο παρολί.
Η επιλογή μου : Back Safin

Bank Austria - QFinals

(WC) Cilic- F. Lopez 0-1
Melzer- Stepanek 1-0
Tipsarevic- Monfils 2-1 (25/9 Metz, i.hard, 1-6, 2-4 ret) (14/4 Monte Carlo, clay, 6-3,6-1)

Και τα τέσσερα παιχνίδια ήταν αμφίρροπα στη Βιέννη κατι που έδειχναν και οι αποδόσεις. Το πιο σίγουρο ήταν ο Kohlscreiber το οποίο όμως δε το προλάβαμε. Πιστεύω ότι ηρθε η στιγμή να λήξει το πολύ καλό σερί του Tipsarevic που περιελάμβανε τη νίκη στο Mons και τον τελικό στη Ρωσία. Πιθανή έκπληξη μπορεί να γίνει στο παιχνίδι του Cilic , ενώ η αίσθηση μου είναι ότι δε θα περάσει εύκολα ο Stepanek.
Οι επιλογές μου : Back Monfils. Lay 2-0 Cilic, Stepanek

Lyon - QFinals

Gicquel- (WC) Llodra 0-1
Benneteau- Simon 1-3 (20/2 Marseille, i.hard, 2-6,4-6)
Tsonga- (WC) Clement 0-0

Τελικά όλοι οι Γάλλοι πέρασαν χθες και ο γύρος αυτός γίνεται με 7 Γάλλους και τον Κροάτη Ljubicic ο οποίος μάλιστα πριν λίγο πέρασε και τον Serra και θα παίξει και στα ημιτελικά. Οι Tsonga, Simon περνάνε κατά τη γνώμη μου και πιστεύω ότι και ο Gicquel θα περάσει σε ένα παιχνίδι που μόλις ξεκίνησε.
Η επιλογή μου : Back Simon

Sony Ericsson Maroon Grp

Kuznetsova- Dementieva 6-4 (2/5 Stuttgart, clay, 6-4,6-2)

Μετά τα χθεσινά αποτελέσματα αν κερδίσει η Dementieva θα προκριθεί και πιστεύω θα το κάνει σημερα αφου η Kuznetsova μάλλον δεν έχει ελπίδες.
Η επιλογή μου : Back Dementieva

Sony Ericsson White Grp

Wozniacki- Jankovic 0-2
A. Radwanska- Azarenka 1-2

H Radwanska είναι η δεύτερη επιλαχούσα που θα πάρει μέρος σε αυτόν τον όμιλο αφου και η Zvonareva τραυματίστηκε .H Wozniacki έχει δύο πολύ κουραστικές νίκες στα τρία σετ και δυσκολα θα αντέξει σήμερα με την ξεκούραστη Jankovic που πήρε τον αγώνα με τη Safina στα χαρτιά αφού η Ρωσίδα εγκατέλειψε στο τρίτο game του παιχνιδιού. Η Azarenka έχει το κίνητρο και λογικά θα κερδίσει , έτσι μάλλον θα έχουμε τριπλή ισοβαθμία στον όμιλο και μετά θα δούμε τα σετ.
Οι επιλογές μου : Back Jankovic, Azarenka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου