Meteo

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

No bets today

H Carla Suarez Navarro δεν ήταν απλά sexy χθες αλλά καυτή. Η χθεσινή της νίκη ανέβασε ακόμα περισσότερο την κάβα μου στα 1153,25 ευρώ.
Καλή επιτυχία σε όσους παίξουν αύριο αλλά εμένα δεν μου αρέσει το πρόγραμμα. Βασικά ο τρίτος γύρος ειδικά στις γυναίκες είναι περίεργος στα grand slams. Ακόμα και την Kuznetsova δεν την εμπιστεύομαι παρόλο που θεωρητικά έχει εύκολη αντίπαλο. Την έχω δει να δυσκολεύεται με τέτοιες αντιπάλους σε grand slams.

Οι προιστορίες:
RODDICK-LOPEZ 5-0 (5-0)
MAYER-DEL POTRO 1-1 (1-1) Πέρσι κέρδισε ο Del Potro πάλι στο Australian
KOLSCHREIBER-NADAL 0-5 (0-2) Το 2007 ξανάπαιξαν στο Australian και κέρδισε ο Nadal σε αμφίρροπο ματς
MURRAY-SERRA 0-0
KARLOVIC-LJUBICIC 1-0 (0-0)
ISNER-MONFILS 2-1 (2-1)
CILIC-WAWRINKA 1-4 (1-4) Ο Cilic κέρδισε φέτος στο Chennai 7-6 7-6
KOROLEV-GONZALEZ1-3 (1-2) Το 2007 ξανάπαιξαν στο Australian με νικητή τον Gonzalez

BALTACHA-SAFINA 0-0
KERBER-KUZNETSOVA 0-0
JANKOVIC-A.BONDARENKO 9-0 (3-0)
HENIN-KLEYBANOVA 1-0 (0-0)
CLIJSTERS-PETROVA 4-0 (1-0)
ERRANI-WICKMAYER 0-2 (0-2)
KIRILENKO-VINCI 2-2 (1-0) Το 2009 κέρδισε η Vinci 6-0 6-4 στο χώμα
ZENG-BARTOLI 0-1 (0-1) Το 2009 κέρδισε η Bartoli στο Monterrey 7-5 6-3

Αν έπαιζα κάτι από όλα τα παραπάνω θα ήταν υπέρ του Wawrinka πρώτον γιατί έχει καλό Η2Η και γιατί ο Cilic το 2010 μου δείχνει οτι κάτι δεν πάει καλά. Στο Chennai παρόλο που πήρε το τουρνουά σε όλα τα ματς έμενε πίσω στο σκορ και μετά τα γύριζε. Στον τελικό κέρδισε τον Ελβετό 7-6 7-6 στο όριο και γενικά δεν έπαιξε καλά και μάλιστα ο Wawrinka είχε ακουστεί οτι έπαιζε με πόνους στον σβέρκο. Στον προηγούμενο γύρο παραλίγο να χάσει από τον Tomic. Κάτι δεν μου αρέσει... Πάντως πέρσι και πρόπερσι έφτασε στον τέταρτο γύρο. Μήπως δεν τα καταφέρει φέτος αν και ο Wawrinka έχει χάσει πολλά tie breaks το 2010.

Καλή επιτυχία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Συνεργάτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου